Wednesday 20 April 2011

Mengenal Penceramah

DR SHAHAROM SULAIMAN

Beliau  merupa kan penceramah kedua di dalam bengkel Kecantikan di Kuantan nanti. Bertugas di Thalia Clinic Kuantan , Dr Shaharom mempunyai kelulusan Board Certification in Aesthetic Medicine dari American Academy of Aesthetic Medicine dan Board Certification in American Society in Laser Medicine.
Dr Shaharom mempunyai ruangan soal jawab di dalam majalah REMAJA dan pernah di paparkan di ruangan soal jawab majalah MASKULIN. Dr Shaharom lebih cenderung dalam rawatan kecantikan moden seperti Laser , Botox , Filler  dan sebagai nya. Di dalam ceramah beliau , topik yang akan di tumpukan adalah 2 topik besar. Pertama bagaimana rawatan kecantikan moden boleh "memuda" kan wajah . Kedua , bagai mana rawatan kecantikan moden boleh menampakkan seseorang itu lebih "cantik" dan menarik. Selain dari itu  Dr Shaharom juga akan menyentuh rawatan moden lain seperti masalah keguguran rambut dan memutih kan gigi . Dr Shaharom juga akan menyentuh topik membentuk badan seperti LIPOSUCTION untuk membuang lemak di badan dan FAT TRANSFER & Stem Cell iaitu cara terbaru untuk menambahkan saiz payu dara secara semula jadi.
Dr Shaharom juga akan melakukan demonstrasi seperti botox , filler , laser , chemical peeling dan banyak lagi. Ini bertujuan agar semua peserta faham fungsi dan matlamat setiap rawatan . Para peserta ada berpeluang untuk mendapat rawatan yang di sebut kan secara percuma semasa demonstrasi di lakukan. Jangan lepas kan peluang untuk menimba ilmu dan mendapat pendedahan tentang rawatan kecantikan terkini .

No comments:

Post a Comment